صراط




دکتر یاری در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص تایید برجام توسط نمایندگان مجلس اظهار داشت: تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی نشان از این است که دولت مجلس را دور زده است.


وی افزود: در خصوص موضوع برجام به نکات بسیاری باید اشاره کرد که یکی از این نکات نامه 4 وزیر به رئیس جمهور می باشد و سوالی که به ذهن ها خطور می کند این است که مگر این وزرا به طور مستقیم با مجلس ارتباط ندارند؟

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: پشت پرده این نامه به رئیس جمهور، فشار بر افکار عمومی می باشد که موضوع در مجلس شکل گیرد و این تفکر ایجاد شود که چاره ای جز تصویب برجام نیست.

وی دولت را متخطی نسبت به قانون اساسی دانست و گفت: دولت باید لایحه به مجلس می داد که باعدم ارائه آن ، مجلس را دور زد که هیئت مجلس نیز عملکردشان زیر سوال می رود و در همین راستا نیز مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که بحث برجام به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد.

یاری خاطر نشان کرد: دولت با جنگ روانی هنرمندانه ای اقدام کرد و ضمن عنوان این مطلب که 85درصد مردم با موضوع برجام موافق هستند، افکار عمومی را مورد تشویش قرار داد.

وی اشاره ای به برگزاری کنفرانس بررسی موضوع برجام کرد و گفت: 40کارشناس از چند حوزه مختلف به بررسی موضوع برجام پرداختند که در تصمیم گیری ها به این کمیسیون توجهی نشد و نشان دهنده زیر سوال رفتن شکل گیری این کمیسیون شد و التبه بسیاری از نمایندگان به فکر آینده سیاسی خود بودند و به دلیل موقعیت خود نظر مثبت به برجام داشتند.

این مدرس دانشگاه عدم وجود کارنامه مورد قبول اقتصادی دولت را دلیل دیگر تصویب برجام در مجلس دانست و گفت: ممکن است برخی از نمایندگان به دلیل اطلاع از عدم وجود کارنامه مورد قبول اقتصادی در دولت با موضوع برجام موافق بودند.

وی ادامه داد: بهتر بود نقاط ضعف برجام با یک قانون پیوسته در کشور پوشانده شود و نکته های نفوذی که مقام معظم رهبری تاکید می کنند باید در آن مشخص شود و در کنار آن نینمایندگان مجلس توضیح دهند که در راستای نظرات ولی فقیه در خصوص برجام چه اقداماتی انجام داده اند.

یاری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به ارتباط بین موضوع برجام و نفوذ دشمن بیان داشت: رهبری بارها تاکید داشتند که نفوذ امریکا به کشور از طریق برجام مهیا می شود ولی نمایندگان مجلس در لبیک گفتن به پیام رهبری کوتاهی کردند چراکه موضوع هسته ای نیز مقدمه ای برای حضور دشمنان به سایر حوزه هاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که پیوستگی مناسب در جهت جلوگیری از راه نفوذ دشمن تصویب نشود منافع ملی و نظامی کشور مورد آسیب قرار می گیرد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۳
محبوبه کرمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی