صراط


در پی اقدامات زشت و حملات حکومت آل سعود به یمن، شماری از جوانان جهادگر استان البرز نظرات خود را در خصوص محکومیت حکومت آل سعود ارائه دادند که هم اینک پیش روی شماست.

 

حمید غلامی

چرا باید اجازه بدهیم که کشوری همچون عربستان به خود اجازه این رفتار را بدهد ؟ چه شده که این وهابیون نجس به خود اجازه این بی حرمتی را داده اند؟ آیا سبقه خود را از یاد برده اند؟

همانطور که علمای ارشد وهابیت فتوا می دهند که تظاهرات حرام است و بگویند که ما از هویت اسلامی این کشور(عربستان) حمایت می کنیم ، چرا ما از شیعه و اسلام دفاع نکنیم؟

در این موضوع اگر سکوت شود به تمام شیعیان ظلم شده است و در پایان از پیگیری مسئولان ممنونم و امیدوارم که این پیگیری را رها نکنند تا جایی که ما اشد مجازات این دو وهابی عربستانی را مشاهده کنیم.

 

ابراهیم سلگی

دولت عربستان سعودی باید بفهمد که چه کار بی خردانه ای انجام داده است و نه تنها از خانواده زائرین ایرانی بلکه از ملت ایران باید عذرخواهی کند و آن دو مامور باید هرچه سریعتر به سزای اعمال خود برسند و مجازات شوند.

مطمئناً تحریم حج عمره می تواند کمکی باشد برای مردم ستمدیده یمن ، چرا که حکومت آل سعود با بمبارانی که انجام می دهد موجب کشته شدن بسیاری از شیعیان یمن از جمله زنان و کودکان شده است.

 

سید امین مدنی

همانظور که همه می دانند ، دولت عربستان شدیداً به پول ایرانی احتیاج دارد و بسیاری از درآمدهایشان را از زائرین ایرانی به دست می آورند ، پس با تحریم حج عمره مطمئناً به اقتصاد این کشور ضربه وارد می شود و دچار مشکلات اقتصادی فراوانی می شود.

ما از مسئولان سپاسگزاریم که تصمیم به تحریم حج عمره نمودند چراکه با این اقدام امیدواریم عزت و آبروی ایرانی حفظ شود و حکومت آل سعود حتی جرأت اهانت و بی احترامی به ملت ایران را نداشته باشد.

 

محمد سعید کربلایی

ما جهادگران استان البرز اعمال زشت و بی شرمانه حکومت آل سعود را محکوم می کنیم .دولت آل سعود از آنجایی که قصد مقابله با ملت ایران را دارد دست به اقدامات زشتی می زند و از طرفی به کشور شیعه نشین یمن حمله می کند.

اینها معنایی جز مقابله با ایران ندارد چراکه از جمله اهداف حکومت آل سعود به شمار می رود ولیکن مردم یمن با اتحادی که دارند در مقابل این حملات و بمباران ها ایستادگی خواهندکرد و دوباره به عزت خود دست پیدا می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۳۰
محبوبه کرمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی