صراط

امریکا چشم دیدن پیشرفت ملت ایران را ندارد

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۱۰ ب.ظ


مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود در جمع فرهنگیان به موارد بسیاری از جمله حفظ عظمت و هیبت جمهوری اسلامی و ملت ایران تاکید فراوان داشتند و متذکر شدند مذاکره کنندگان نباید توسری بخورند که از این رو می توان به این نتیجه رسید که ملت ایران مستحق تحقیر و زیر بار حرف زور دشمن رفتن نیست چراکه مصادیق توسری خوردن می تواند شامل عدم ورود طرفین مذاکره کننده ایرانی از موضع ضعف و همچنین حفظ آبروی ملت ایران باشد.

ملت ایران به هر توافقی تن نخواهند داد و همچون گذشته در برابر تهدیدها و تحریم ها ایستادگی می کنند حتی اگر که تحریم ها نیز شدت بگیرد و این موضوع بازتابی از سخنان مقام معظم رهبری می باشد که می فرمایند حل مشکلات اقتصادی کشور به مذاکره ربطی ندارد و حل مشکلات ما در ژنو و لوزان نیست بلکه ما باید با تقویت داخلی مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

در این شرایط دولت مردان باید به جای اینکه حل مشکلات اقتصادی را در گرو توافق مذاکرات بدانند ، به گسترش و پیشرفت روند تولید داخلی و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بپردازند. درحالی که این روزها به جای اینکه فعالیت های دولت به سمت تحقق این سیاست ها و تقویت و حمایت از تولیدات داخلی سوق پیدا کند، تمام بحث هایشان به سمت و سوی توافقات پیش می رود که این خود یکی از دلایل مخالفت رهبری و ملت با مذاکرات می باشد، چراکه ملت ایران در طول 37 سال انقلاب اسلامی در شرایط تحریم به موفقیت های بسیاری دست پیدا کرده اند.

در بررسی این سوال که چرا مذاکره کنندگان پاسخ قاطع به تهدیدات نمی دهند، باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد که دشمنان اسلام سال هاست که ایران اسلامی را مورد تهدید قرار می دهند ولی نکته ای که در اینجا مهم است این است که مذاکراتی که بخواهد در سایه تهدید دشمنان انقلاب اسلامی به توافق برسد، به هیچ وجه مناسب و مطلوب ایران نخواهد بود و اگر این توافقات صورت نگیرد، بهتر است چراکه به هیچ وجه نمی توان به طرف مقابل مذاکره کنندگان با ایران اعتماد کند و همانطور که می دانید امریکا و صهیونیست از دشمنان بزرگ نظام اسلامی می باشد.

در این شرایط که هنوز توافق صورت نگرفته است ملت ایران را تهدید می کنند حال شما فکر کنید اگر زیر بار تهدید و موافقت با دشمنان خود برویم چه کارهایی خواهند کرد ؟؟!!!

در مجموع اینکه دولت امریکا ، پیشرفت های ایران را در شرایط تحریم بررسی کرده است و از این ترس و واهمه دارد که ملت ایران به پیشرفت ها و موفقیت هایی بیش از پیش برسد و این بدین دلیل است که چشم دیدن ورود ملت ایران را به عرصه های علمی و فناوری در سطح بین الملل را ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۰
محبوبه کرمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی